چنانچه سیمکارت معرفی شده به بانک متعلق به صاحب حساب نیست و ارائه خدمات برای شما متوقف شده، چند راهکار برای حل مشکل پیش روی شما قرار دارد.
1- تغییر مالکیت تلفن همراه
برای این کار لازم است که مالک اصلی سیمکارت به همراه دارنده سیمکارت با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه خود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک دولت در سراسر کشور مراجعه و یا با یکی از مراکز معرفی شده از سوی اپراتورهای تلفن همراه تماس بگیرند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به سایت اپراتور تلفن همراه خود مراجعه و یا با پشتیبانی آنها تماس بگیرید.
همراه اول: www.mci.ir تلفن پشتیبانی: 9990
ایرانسل: www.irancell.ir تلفن پشتیبانی: 700
رایتل: www.rightel.ir تلفن پشتیبانی: 200
2- تغییر شماره تلفن همراه و ثبت شماره جدید
چنانچه به مالک اصلی سیمکارت خود دسترسی ندارید و نمیتوانید مالکیت آن را به نام خود ثبت کنید، بانک سامان راهحل دیگری را در اختیار شما میگذارد.
این دسته از مشتریان میتوانند اقدام به تغییر شماره تلفن همراه خود و ثبت شمارهای جدید به نام خود کنند.
بر این اساس، در حال حاضر امکان تغییر شماره تلفن همراه از طریق اپلیکیشن موبایلت فراهم شده و کاربرانی که قصد ثبت شماره جدید دارند میتوانند پس از ورود به اپلیکیشن به منو سایر مراجعه و در بخش حساب کاربری گزینه تغییر شماره تلفن همراه را انتخاب کنند.
در نهایت چنانچه به هیچیک از ابزارهای اشاره شده برای تغییر شماره تلفن همراه خود دسترسی ندارید، میتوانید به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنید تا همکاران ما در این خصوص شما را راهنمایی کنند.
لازم به ذکر است که مرکز سامان ارتباط با شماره 0216422 به صورت شبانهروزی پاسخگوی سؤالات احتمالی شما در این خصوص خواهد بود.