سامانه ثبت پیشنهادات ، شکایات و مغایرت

آرمان ما این است که خدمات آنلاین بانک سامان، تجربه‌ای واقعی از سرعت، راحتی و اعتماد برای شما باشد. بی‌تردید همراهی شما در پایش و شناسایی سریع‌تر و رفع کاستی‌های احتمالی، نقش کلیدی در تحقق این هدف خواهد داشت.

برای ارتباط آسان شما با بانک و ثبت و انتقال پیشنهاد یا شکایت احتمالی، فرم زیر در اختیار شما قرار دارد. با تکمیل این فرم می‌توانید پیشنهاد یا شکایت خود را به‌صورت 24 ساعته ثبت کنید. درخواست شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و پیگیری شده و نتیجه آن از طریق تماس تلفنی به آگاهی شما رسانده می‌شود.


نوع درخواست را انتخاب نمایید

  • در صورتی که قبلا شکایت خود را به روش دیگری ثبت کرده اید و پرونده شکایت شما در حال رسیدگی است از ثبت مجدد شکایت خودداری کنید.
  • به شکایت هایی که حاوی اطلاعات ناقص و یا نادرست باشند و یا مشخصات شاکی ناقص باشد و نتوان هویت وی را احراز نمود رسیدگی نخواهد شد.
  • در صورتی که اشخاص حقوقی مایل به ثبت شکایت باشند، باید مشخصات یک فرد حقیقی (امضا دار) را به نمایندگی از شرکت در فرم شکایت درج نمایند در غیر این صورت به شکایت رسیدگی نخواهد شد. مسئولیت قانونی مطلب اظهار شده بر عهده شاکی خواهد بود.
 

نوع شکایت را انتخاب نمایید



.. اطلاعات شخص حقیقی
* نام * نام خانوادگی
شماره مشتری اگر ما بانک شما هستیم، شماره مشتری‎تان را وارد کنید. * تلفن همراه
* کد ملی شماره تلفن
ایمیل
لیست فایلهای زیرفرم شکایت
ثبت پیشنهاد-پاییز 1403
* نام * نام خانوادگی
شماره مشتری اگر ما بانک شما هستیم، شماره مشتری‎تان را وارد کنید. * تلفن همراه
* کد ملی تلفن
ایمیل
پیشنهاد
* عنوان پیشنهاد شماره شبا لطفا شماره شبا را بدون عبارت IR وارد نمایید
* شرح
زیر فرم ثبت فایل (پیشنهاد)

Filename
* فایل
base64
کد امنیتی
ثبت مغایرت-پاییز 1403
* نام * نام خانوادگی
شماره مشتری اگر ما بانک شما هستیم، شماره مشتری‎تان را وارد کنید. * تلفن همراه
* کدملی تلفن
ایمیل
مغایرت
* شماره کارت شماره حساب
* مبلغ تراکنش
* مبلغ دریافتی * مبلغ مغایرت
* نوع تراکنش * تعداد دفعات تراکنش
* تاریخ و ساعت تراکنش
* نوع ترمینال
نام بانک
* شرح
زیر فرم ثبت فایل (مغایرت)

Filename
* فایل
base64
کد امنیتی
لیست فایلهای زیر فرم مغایرت
لیست فایلهای زیرفرم پیشنهاد