سامانه ثبت پیشنهاد، شکایت و مغایرت

برای ایجاد ارتباط آسان‌ و دریافت نظرات شما، سامانه ثبت پیشنهاد و شکایت راه‌اندازی شده است. برای ثبت هر یک از موارد زیر آن را انتخاب کنید.

خطِ مشی رسیدگی به شکایات بانک سامان

ما در بانک سامان، در مواجهه و پاسخگویی به بازخوردهای مثبت یا منفی شما مشتریان عزیز، ارتباطی دوستانه و مستقیم را انتخاب می‌کنیم. ازاین‌رو، برای پاسخگویی مؤثر به شکایات شما، نظامی عادلانه و کارآمد را راه‌اندازی کرده‌ایم. این نظام تمامی فرایند‌های مربوط به دریافت شکایات، اعلامِ دریافت شکایت به مشتری، اقدامات رفع مشکل، ارائه گزارش‌های مربوط و نگهداری سوابق را دربر می‌گیرد.
برای مشاهده خط‌مشی رسیدگی به شکایات بانک سامان کلیک کنید.
برای آگاهی از فرایند رسیدگی به صدای مشتریان اینجا کلیک کنید. 

خوب است بدانید

  1. بعد از ثبت شکایت، یک کد پیگیری به تلفن همراه‌تان پیامک می‌کنیم. شما می‌توانید با استفاده از این کد پیگیری از روند رسیدگی به شکایت خود باخبر شوید.
  2. کارشناسان رسیدگی به امور مشتریان، پیشنهاد یا شکایت شما را بررسی کرده و درصورت نیاز با شما تماس می‌گیرند. در نهایت با ارسال پیامک، شما را برای مشاهده نتیجه رسیدگی به شکایت در سایت بانک سامان باخبر می‌کنیم.
  3. درصورت عدم رضایت شما، شکایت‌تان را دوباره بررسی کرده و نتیجه آن را به شما اطلاع می‌دهیم.
  4. شما می‌توانید برای ارتباط با کارشناسان رسیدگی به امور مشتریان در ساعت‌های اداری با شماره تلفن 6422-021، کد 4 تماس بگیرید و با دورنگار 22659427-021 مکاتبه کنید. کارشناسان اداره رسیدگی به امور مشتریان، پاسخگوی درخواست‌های شما هستند.
  5. اگر پرسش، درخواست، پیشنهاد یا انتقادی دارید، ازطریق ایمیل  info [at] sb24 [dot] ir با ما در میان بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی کرده و به شما پاسخ دهیم. بهتر است متن ایمیل‌های شما با حروف فارسی باشد و اگر ما بانک شما هستیم، نام و نام‌خانوادگی و شماره مشتری خود را نیز برای ما ارسال کنید.
  6. همچنین می‌توانید مستندات و مدارک کتبی خود را به صندوق پستی سامان (5565-15175) ارسال کنید.

نزدیکترین شعب بانک سامان را روی نقشه بیابید
بانک سامان

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بانک سامان است. © 1399