تمدید گواهینامه سیستم مدیریت شکایت مشتری در بانک سامان

.1399/5/11 شنبه

بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان موفق به تمدید آخرین ویرایش استاندارد ایزو 10002 شد.

به گزارش سامان رسانه، بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، برای 5 سال متوالی موفق به تمدید گواهینامه بین المللی ایزو 10002​شد. در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.
گفتنی است، استاندارد بین المللی ایزو 10002، راهنمایی برای طراحی و پیاده سازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت مدیریت و رسیدگی به شکایت‌ها برای انواع فعالیت‌های تجاری است.
برچسب خبر: بانک سامان , ایزو
بازگشت به صفحه اصلی خبر ها
دسته بندی موضوعیدسته بندی موضوعی
شبکه‌های اجتماعیشبکه‌های اجتماعی

نزدیکترین شعب بانک سامان را روی نقشه بیابید
بانک سامان

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بانک سامان است. © 1399