1399/4/21 شنبه

تسهیلات خرید دفتر کار

معادل 50 درصد ارزش دفتر مورد خریداری تا سقف ده میلیارد ریال
تسهیلات خرید دفتر کار
اگر می‌خواهید برای خود یک دفتر کسب‌وکار خریداری کنید، ما می‌توانیم معادل 50 درصد ارزش دفتر مورد خریداری تا سقف ده میلیارد ریال را از محل تسهیلات اعطایی تأمین کنیم.
مزایا
  • به‌منظور سهولت در بازگشت بدهی، مدت بازپرداخت این تسهیلات به‌صورت اقساطی و بلندمدت (حداکثر 60 ماه) تعیین شده است.
  • به‌جای مستأجربودن، نسبت به استفاده از تسهیلات و پرداخت اقساط اقدام و در نهایت صاحب محل کسب‌وکارتان شوید.
خوب است بدانید
  • بازپرداخت این تسهیلات به صورت قسطی (حداکثر 60 ماهه) است.
  • مدارک لازم برای اشخاص حقیقی شامل مدارک هویتی (کارت ملی و شناسنامه)، مدارک محل سکونت و مدارک شغلی متقاضی است.
  • مدارک لازم برای اشخاص حقوقی شامل مدارک هویتی شرکت، مجوز فعالیت، صورت‌های مالی حسابرسی شده و سایر مستندات مربوطه است.
  • دفتر خریداری‌شده می‌بایست دارای کاربری اداری باشد.
  • وثایق و تضمینات بر اساس نتیجه گزارش کارشناسی تعیین می‌شود.
برای دریافت این محصول چه شرایطی باید داشته باشیم؟
  • اشخاص حقوقی خریدار ملک و اشخاص حقیقی دارای 18 سال تمام که خریدار ملک هستند؛
  • عدم سابقه چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی کشور؛
  • دارای مجوز فعالیت حرفه‌ای (شغلی) در بخش‌های مختلف اقتصادی؛
  • تأیید نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبارسنجی شما توسط بانک.
درگاه دریافت خدمت
مراجعه حضوری به شعبه
محصولاتی که ممکن است برای شما مفید باشد