در سامان، دیده و شنیده می‌شوید

ما آماده شنیدن درخواست‌ها، پیشنهادها، انتقادها و شکایت‌های‌تان هستیم. 

شما می‌توانید با تماس تلفنی، ارسال ایمیل و فکس پیام خود را به ما برسانید. فرم‌های نظرسنجی و سامانه ثبت پیشنهاد و انتقاد در وب‌سایت بانک سامان، راه‌هایی برای انتقال سریع نظرها و درخواست‌های شماست. 
اگر به یکی از شعب بانک سامان آمدید، از دستگاه‌های نظرسنجی به‌عنوان ابزاری برای ارتباط آسان با کارشناسان ما استفاده کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر راه‌های ارتباطی و پیگیری درخواست‌های خود بروشور را مطالعه کنید.
 
برای استفاده از خدمات تلفن‌بانک سامان، گفتگو با متخصصان بانکی و ارتباط با کارشناسان امور مشتریان ویژه، با سامانه 24ساعته سامان‌ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرید.
تلفن‌‎بانک: برای استفاده از خدمات تلفن‌بانک کافی‌ست پس‌از شماره‌گیری 6422-021، کلید 1 را فشار دهید. برای انجام عملیات در این سامانه لازم است شماره مشتری و رمز تلفن‌بانک خود را بدانید. (درصورت نداشتن رمز تلفن‌بانک به شعبه بیایید.)

خدمات تلفن‌بانک سامان
1- تلفن‌بانک: امکان انجام عملیات غیرحضوری مانند پرداخت قبض، تغییر رمز، دریافت شبا، دریافت مانده سپرده و کارت، دریافت سه گردش آخر سپرده، دریافت صورت‌حساب از‌طریق فکس، انتقال وجه به سپرده یا کارت سامان، مسدود‌کردن کارت، اطلاع از وضعیت چک‌های صادر‌شده و واگذار‌شده و مسدود‌کردن یک برگه چک برای شما فراهم است.
2- پرداخت قبض: امکان پرداخت قبوض خدمات شهری (آب، برق، گاز، تلفن) برای شما فراهم است.
3- شماره شبای سپرده: با وارد‌کردن شماره سپرده سامانی، شماره شبا را دریافت کنید.
 گفتگو با کارشناس: برای گفت‌و‌گو با متخصصان بانکی کافی‌ست پس‌از شماره‌گیری 6422-021، کلید 2 را فشار دهید. همکاران ما به‌صورت شبانه‌روزی به پرسش‌های عمومی و تخصصی شما در حوزه‌های مختلف بانکی پاسخ می‌دهند و آماده ارائه خدماتی مانند انسداد کارت در شرایط اضطراری هستند. همچنین از این طریق ثبت پیشنهاد، درخواست، انتقاد و شکایت‌‌ احتمالی شما امکان‌پذیر است.
امور مشتریان ویژه: برای ارتباط با کارشناسان امور مشتریان ویژه کافی‌ست پس‌از شماره‌گیری 6422-021، کلید 3 را فشار دهید. همکاران ما آماده راهنمایی و پاسخگویی به شما مشتریان برتر هستند. شما سامانیان می‌توانید درخواست، پیشنهاد یا شکایت خود را نیز از این طریق به اطلاع ما برسانید.
شکایت پیشنهاد و انتقاد: شما می‌توانید برای ارتباط با این کارشناسان رسیدگی به امور مشتریان در ساعت‌های اداری با شماره تلفن 6422-021 کد 4 تماس بگیرید و با دورنگار 22659427-021 مکاتبه کنید. کارشناسان اداره رسیدگی به امور مشتریان، پاسخگوی درخواست‌های شما هستند.
برای آگاهی از فرایند رسیدگی به صدای مشتریان اینجا کلیک کنید. 
تلفن گویا: شما می‌توانید برای ارتباط با تلفن گویا کلید 5 را فشار دهید و بعد از واردشدن برای آگاهی از ساعات کاری شعب کلید یک، نشانی شعب کلید 2، شعب دارای صندوق امانات کلید 3 را فشار دهید.
تل‌بانک:  در این درگاه شما مشتریان می‌توانید اکثر خدمات بانکی موردنیاز خود را در هرلحظه و بدون مراجعه حضوری به شعب بانک دریافت کنید.


 
پیامک: از 19 بهمن ماه 98، پیامک‌های بانک سامان با موضوع‌های متفاوت از شماره 99999200000 تا 9999920005 برای مشتریان ارسال می‌شود:
 

ردیف

موضوع پیامک

سرشماره

1

بانکی و هشداری

9999920000

2

اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی 

9999920001

3

وین‌کارت

999990002

4

نظرسنجی

999990003

5

موبایلت

9999920004

6

سامانیوم

9999920005

نزدیکترین شعب بانک سامان را روی نقشه بیابید
بانک سامان

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بانک سامان است. © 1399