1399/4/21 شنبه

تسهیلات خرید دفتر کار

معادل 50 درصد ارزش دفتر مورد خریداری تا سقف ده میلیارد ریال
تسهیلات خرید دفتر کار
درصورتی‌که به‌منظور خرید دفتر کار خود کمبود نقدینگی دارید، با استفاده از تسهيلات خرید دفتر کار می‌توانید خرید خود را انجام داده و به‌صورت قسطی تسهيلات خود را با بانک تسویه کنید.
مزایا
  • امکان دریافت 50 درصد ارزش دفتر مورد خرید تا سقف یک میلیارد تومان
  • امکان تسویه تسهيلات به‌صورت اقساطی و ماهانه حداکثر ظرف مدت 5 سال
خوب است بدانید
  • دفتر خریداری‌شده می‌بایست دارای کاربری اداری باشد (تأسیس مطب، دفتر وکالت، دفتر اسناد رسمی یا داروخانه از این موضوع مستثنی است)
  • با پرداخت این تسهيلات ملک خریداری‌شده در رهن بانک قرار می‌گیرد.
  • پرداخت تسهيلات در قبال ترهین هر وثیقه ملکی، صرفاً به یک شخص حقیقی امکان‌پذیر است.
  • ملک خریداری‌شده می‌بایست شش‌دانگ، ارزنده، سهل البیع (به‌راحتی قابل خریدوفروش)، بلامعارض (اداره اوقاف یا شخص ثالث در مورد ملک موردنظر ادعایی نداشته باشد)، واقع در محدوده شهرداری‌ها و دارای پایان کار معتبر باشد.
  • مبلغ تسهيلات پرداختی متناسب با توان بازپرداخت مشتری تعیین می‌شود.
  • نرخ سود تسهيلات یادشده مطابق با نرخ‌های اعلامی از سوی بانک مرکزی است.
  • به‌منظور دریافت این محصول لازم است لازم است متقاضی:
  1. گواهی مالیاتی موضوع ماده 186 قانون مالیات مستقیم ارائه کند.
  2. مجوز فعالیت حرفه‌ای شغلی از قبیل جواز کسب یا کارت بازرگانی ارائه کند.

 
برای دریافت این محصول چه شرایطی باید داشته باشیم؟
  • اشخاص حقوقی خریدار ملک و اشخاص حقیقی دارای 18 سال تمام که خریدار ملک هستند؛
  • عدم سابقه چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی کشور؛
  • دارای مجوز فعالیت حرفه‌ای (شغلی) در بخش‌های مختلف اقتصادی؛
  • تأیید نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبارسنجی شما توسط بانک.
درگاه دریافت خدمت
مراجعه حضوری به شعبه
محصولاتی که ممکن است برای شما مفید باشد